Tuesday, November 13, 2012

Karlien Kellens (B) (1/2) - Geen stroming, geen geluw





Geen stroming, geen geluw
Geen water, geen gespuw

Zonder harnas, geen protectie
Zonder woorden, geen dyslexie

Koeien als waarheid
Ik spuw in je nek

Zonder bezwaarheid
Kus ik je bek

Je streelt me wakker
Een innig gesmek

Doordraafde rakker
Kom weer in mijn bed

Een merrie in de nacht
Een droom als bedrog

Een springend gedacht
Verschil in het zog

Pleeg ik een plaag?
Plaagt ze mijn plicht?

Mooie ronde vrouw
Streelt mijn gezicht

Angstig van bangheid
Ik voel en ik stik

Mijn adem verlangend
Mijn bekken besnikt

Kruipend en duwend
Welwillendheid luwend

Onrustig berustend
In het ogenblik




from 'zelfAanvaringen' by Karlien Kellens. Karlien is an unpublished Flemish poet and graphical artist.

No comments:

Post a Comment